سردار ایافت دعوت حق را لبیک گفت آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در مشهد برگزار شد اندر احوال خیال ترویج فرهنگ رضوی در روستا‌ها با بهره گیری از ابزار هنر رونمایی از از بسته شعر دهه کرامت ۱۴۰۳ در حرم مطهر رضوی اعلام ویژه‌برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام‌جعفرصادق(ع) شناسایی پیکر مطهر شهید دفاع مقدس پس از ۴۲ سال برنامه‌های سازمان فرهنگی شهرداری مشهد برای دهه کرامت اعلام شد آیت‌الله علم‌الهدی: سرکوب دانشگاهیان، نشانه سقوط وجهه دموکراتیک غرب است میزبان کریم روایتی شنیده نشده از سازندگان و بانیان قدیمی‌ترین کاشی‌های حرم مطهر رضوی نتیجه دوری از نماز نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد کلینیک مجازی مرکز مشاوره آستان قدس در سال جاری راه اندازی می‌شود آیت‌الله علم‌الهدی: تکلیف مدیران شهری، گره‌گشایی از زائران امام هشتم (ع) است | ضرورت توسعه زیرساخت‌های اقامت و حمل و نقل در خراسان رضوی وعده صادق؛ عملیات تنبیهی ایران اسلامی نگاهی به جایگاه کار و کارگر در فرهنگ دینی| دستانی که آتش به آنها نمی‌رسد
سرخط خبرها

ویژه‌برنامه‌های حرم رضوی برای سوگواری شهادت حضرت زهرا (س)

  • کد خبر: ۹۲۳۶۵
  • ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷
ویژه‌برنامه‌های حرم رضوی برای سوگواری شهادت حضرت زهرا (س)
همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) ویژه برنامه‌های سوگواری در حرم مطهر امام رضا (ع) با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در رواق امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز - همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) ویژه برنامه‌های سوگواری در حرم مطهر امام رضا(ع) با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در رواق امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

ویژه برنامه سوگواری شب شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) جمعه (۲۶ آذر) با سخنرانی آیت الله صدیقی، امام جمعه موقت تهران، شعرخوانی حمیدرضا برقعی و مرثیه سرایی ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) بعد از نماز مغرب و عشاء در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی آغاز می‌شود.

ویژه برنامه‌های روز شهادت بزرگ بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) مصادف با شنبه ۲۷ آذر از ساعت ۹:۱۵ در رواق امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد. در این مراسم آیت‌الله محسن کازرونی از ساعت ۱۰:۱۵ به ایراد سخن و در ادامه مداحان به ذکر مصیبت و مرثیه‌خوانی خواهند پرداخت.

در ادامه زائران و مجاوران پس از اقامه نماز ظهر و عصر به امامت حجت‌الاسلام‌والمسلمین راشد یزدی، زیارت حضرت زهرا(س) را با نوای حاج مرتضی طاهری زمزمه خواهند کرد.

بر اساس گزارش روابط عمومی آستان قدس رضوی، در شام شهادت حضرت زهرا(س) و از ساعت ۱۷:۱۵ نیز ویژه برنامه‌های متعددی تدارک دیده شده است که سخنرانی، قرائت ادعیه، زیارت‌نامه و مداحی از جمله آن‌ها است. در این مراسم امیر عارف زیارت امین‌الله را قرائت و آیت‌الله صدیقی با موضوع شخصیت و جایگاه حضرت زهرا(س) سخنرانی خواهد کرد و سپس مهدی میرداماد به ذکر مصیبت می‌پردازد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->